Google My Business

Το Google My Business είναι ο διαδικτυακός κατάλογος επιχειρήσεων της Google και, ως εκ τούτου, είναι ένας από τους πιο σημαντικούς καταλόγους που πρέπει να εμφανίζεσαι!

Τι είναι το Google Business Profile

Το Google Business Profile γνωστό παλιά ως Google My Business (GMB) είναι ένα δωρεάν εργαλείο που παρέχεται από την Google και σου επιτρέπει να δημιουργήσεις, να διαχειριστείς και να προβάλλεις τις επιχειρηματικές πληροφορίες σου στην αναζήτηση και τον χάρτη της. 

Με το GMB μπορείς να παρουσιάσεις την επιχείρησή σου σε δυνητικούς πελάτες και να προσφέρεις βασικές πληροφορίες όπως διεύθυνση, τηλέφωνο, ιστοσελίδα, ωράριο λειτουργίας, κριτικές πελατών. Μπορείς επίσης να δημοσιεύσεις ειδικές προσφορές, να προσθέσεις φωτογραφίες, να απαντήσεις σε σχόλια/κριτικές και να αλληλεπιδράσεις με τους επισκέπτες/πελάτες σου μέσω της πλατφόρμας. Έτσι βελτιστοποιείς τη διαδικτυακή παρουσία της επιχείρησής σου, αυξάνοντας την επισκεψιμότητα και την πελατεία. 

Πλεονεκτήματα του Google My Business

  1. Άμεση επικοινωνία με πελάτες
    Οι πελάτες έχουν την δυνατότητα να στείλουν απευθείας μήνυμα ή να καλέσουν τηλεφωνικά μέσω του Google My Business. Να θυμάσαι ότι το 60% των χρηστών smartphone επικοινωνούν με την επιχείρηση τηλεφωνικά μέσω της υπηρεσίας αυτής. 
  2. Βελτιστοποίηση του τοπικού SEO
    Η δημιουργία ενός λογαριασμού Google My Business βοηθά στη βελτιστοποίηση της επιχείρησής σου για την τοπική αναζήτηση, προσφέροντας περισσότερη ορατότητα στους πελάτες τόσο στη Μυτιλήνη όσο και σ’ ολόκληρο το νησί.
  3. Εμφάνιση στους Χάρτες (Google Maps)
    Tο Google My Business εξασφαλίζει ότι η επιχείρησή σου θα εμφανίζεται στους Χάρτες της Google, βοηθώντας όποιον και όποια σε αναζητά, να βρίσκει εύκολα τη διεύθυνσή σου και μέσω εφαρμογών να πλοηγείται χωρίς δυσκολία εκεί. 
  4. Αξιοποίηση των αξιολογήσεων (reviews)
    Οι κριτικές/αξιολογήσεις της επιχείρησής σου εμφανίζονται στο GMB όπου, με σωστή στρατηγική διαχείριση του προφίλ, μπορείς να ενισχύσεις τόσο την αξιοπιστία σου όσο και τις πρώτες εντυπώσεις των εν δυνάμει πελατών σου.
  5. Στατιστικά και Αναλύσεις
    Το Google My Business παρέχει πληροφορίες σχετικά με το πώς αλληλεπιδρούν οι πελάτες με την επιχείρησή σου. Στατιστικά και μετρήσεις σχετικά με τον αριθμό επισκεπτών του λογαριασμού στο GMB, πόσες φορές κάλεσαν ή πάτησαν το κουμπί-σύνδεσμο για την ιστοσελίδα, αλλά και συγκρίσεις με προηγούμενους μήνες/έτη είναι δεδομένα που πρέπει να λάβεις υπόψη.

Τι μπορείς να κάνεις

Το Google My Business είναι σημαντικό καθώς τις περισσότερες φορές είναι το πρώτο πράγμα που βλέπει ο πελάτης όταν αναζητά την επιχείρησή σου. Χρειάζεται να δώσεις την πρέπουσα βαρύτητα στη συγκεκριμένη υπηρεσία δημιουργώντας ή βελτιστοποιώντας/επικαιροποιώντας το GMB.

  • Ολοκλήρωσε το προφίλ. Βεβαιώσου ότι έχεις συμπληρώσει όλες τις πληροφορίες σου στο Google My Business, συμπεριλαμβανομένης της διεύθυνσης, του αριθμού τηλεφώνου, του ωραρίου λειτουργίας, των φωτογραφιών και των κατηγοριών επιχείρησης.
  • Συγκέντρωσε πεντάστερες κριτικές. Από τη στιγμή που είσαι σίγουρος για την ποιότητα των υπηρεσιών/προϊόντων σου, μπορείς να ζητήσεις από τους ευχαριστημένους πελάτες να αφήσουν θετικές κριτικές στο προφίλ. Οι καλές κριτικές σίγουρα θα βελτιώσουν την αξιοπιστία σου στον αλγόριθμο της Google.
  • Κράτα το ενημερωμένο. Τακτικές ενημερώσεις και αναρτήσεις στο προφίλ, δηλαδή συχνή ανανέωση του περιεχομένου περνάει κατευθείαν το μήνυμα στο δυνητικό πελάτη ότι είσαι ενεργός και ενδιαφέρεσαι για την online παρουσία σου.
  • Δώσε έμφαση στη λεπτομέρεια. Πρόσθεσε υψηλής ποιότητας φωτογραφίες και βίντεο που σχετίζονται με την επιχείρησή σου. Τσέκαρε την φωτογραφία από το Street View και αν είναι παλιά, τράβα μία με το κινητό σου και αντικατέστησε την με μία νέα!
  • Απάντησε στις αξιολογήσεις. Απάντησε σε όλες τις κριτικές και τα σχόλια, είτε είναι θετικά είτε αρνητικά. Αυτό δείχνει ότι δίνεις προσοχή στους πελάτες σου και ότι νοιάζεσαι για την εικόνα σου. Μπορείς να αποτρέψεις πολλές φορές τη δημιουργία μίας κακής πρώτης εικόνας από ένα αρνητικό σχόλιο, αν έχεις απαντήσει έξυπνα και ευγενικά.

Αν δεν έχεις χρόνο ή φοβάσαι μην κάνεις κάποιο λάθος…

… το δημιουργικό γραφείο Motan Graphic Design είναι δίπλα σου να σε βοηθήσει. Από τη στιγμή που η Google είναι η πρώτη επιλογή αναζήτησης και άντλησης πληροφοριών, η επιχείρησή σου χρειάζεται όχι μόνο να έχει λογαριασμό στο Google My Business, αλλά και να ανανεώνεται συχνά με την ανάρτηση φωτογραφικού υλικού, τροποποίηση του ωραρίου (σε περίπτωση εορτών/άδειας) και φυσικά την ενθάρρυνση των πελατών σου να αφήσουν μία κριτική. Αν δεν έχεις τον απαιτούμενο χρόνο ή φοβάσαι μήπως καταχωρήσεις κάτι λανθασμένα, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μου.

Η καταχώρηση στο Google My Business σε συνδέει με τους πελάτες σου, κερδίζεις την εμπιστοσύνη τους και τους οδηγεί στην πόρτα σου!


Ας κρατήσουμε επαφή.

Γιατί το καλό design είναι επένδυση!