Πολλοί πιστεύουν ότι μια επαγγελματική κάρτα και μία πινακίδα στην είσοδο του διαιτολογικού γραφείου είναι αρκετή για την προβολή τους. Ειδικά αν υπάρχει και καταχώρηση στους χάρτες της Google –όπου εμφανίζεται η διεύθυνση και το τηλέφωνο– ή μία αναφορά σε καταλόγους όπως ο Χρυσός Οδηγός (xo.gr) ή το vrisko.gr, θεωρούν πως η κατασκευή ιστοσελίδας είναι μία αχρείαστη δαπάνη.
Η πραγματικότητα, όμως, είναι διαφορετική. Το 2019, το 70% των ανθρώπων έκαναν διαδικτυακή έρευνα αγοράς αναζητώντας την υπηρεσία ή το προϊόν που επιθυμούσαν πριν πάρουν την τελική τους απόφαση. Το 2020, όπου ο πλανήτης ήρθε αντιμέτωπος με μια πρωτόγνωρη κατάσταση, για δύο χρόνια η διαδικτυακή έρευνα έγινε ο μοναδικός τρόπος να μπορέσει κάποιος να ενημερωθεί για την υπηρεσία ή το προϊόν που ήθελε να αγοράσει.
Σήμερα (2024) το 87% των καταναλωτών κάνει έρευνα αγοράς για μία υπηρεσία ή ένα προϊόν στο διαδίκτυο πριν αποφασίσει να την/το επιλέξει. Άρα μόνο αν έχετε ιστοσελίδα, μπορείτε να προσελκύσετε ένα μερίδιο αυτής της αγοράς.
Η επαγγελματικά σχεδιασμένη ιστοσελίδα είναι επένδυση για το γραφείο σας, με οφέλη που αυξάνονται εκθετικά σε βάθος χρόνου, γιατί το διαδίκτυο γίνεται ολοένα και περισσότερο κομμάτι της καθημερινότητάς μας.
1. Προσφέρει επαγγελματική παρουσίαση
Στην ψηφιακή εποχή όλοι περιμένουν ότι το διαιτολογικό σας γραφείο θα έχει διαδικτυακή παρουσία. Μια λειτουργική και μοντέρνα ιστοσελίδα που ενημερώνεται τακτικά και εμφανίζεται στις μηχανές αναζήτησης δείχνει επαγγελματισμό και ενισχύει το κύρος σας. Οι δυνητικοί πελάτες θα σας εμπιστευτούν περισσότερο γιατί θα έχουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται.
2. Αυξάνει την αξιοπιστία και βελτιώνει την εικόνα
Πόσοι πελάτες εμπιστεύονται πια επιχειρήσεις που δεν έχουν διαδικτυακή παρουσία, όταν εκατομμύρια χρήστες του internet κάθε λεπτό, αναζητούν και μια υπηρεσία ή ένα προϊόν στο διαδίκτυο; Γιατί να μη δουν οι μελλοντικοί πελάτες και τη δική σας ιστοσελίδα σας μέσα σε αυτήν τη μεγάλη αγορά; Γιατί να μη γνωρίζουν την εξειδίκευσή σας ή το χώρο του γραφείου σας μέσα από την ιστοσελίδα σας;
3. Αποτελεί μόνιμη διαφήμιση
Η κατασκευή ιστοσελίδας συνεπάγεται τη μόνιμη προβολή, τη μόνιμη διαφήμιση του γραφείου σας και των υπηρεσιών του στο διαδίκτυο. Μια ιστοσελίδα είναι διαθέσιμη όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο. Εκεί μπορείτε να δείξετε/πείσετε με ποιο τρόπο υπερέχετε (έναντι) του ανταγωνισμού χωρίς να σπαταλάτε χρήματα σε αναποτελεσματικές διαφημίσεις.
4. Ενισχύει τη φήμη μέσα από τις αξιολογήσεις
Η συγκέντρωση και προβολή κριτικών και μαρτυριών από τους πελάτες σας στην ιστοσελίδα σας δίνει στους νέους πελάτες την αίσθηση της ασφάλειας για την ποιότητα των υπηρεσιών σας, κάτι το οποίο είναι πολύ σημαντικό για τη φήμη του γραφείου σας.
5. Ενθαρρύνει τους πελάτες να επικοινωνήσουν μαζί σας
Σε μία ιστοσελίδα όλοι οι διαφορετικοί τρόποι επικοινωνίας (τηλέφωνα, email, φόρμα επικοινωνίας) του γραφείου είναι εύκολα διαθέσιμοι στους μελλοντικούς πελάτες σας. Επίσης, ο επαγγελματικός σχεδιασμός προβλέπει την προσθήκη σε κάθε υποσελίδα, (κουμπιού) προτροπής στους επισκέπτες να επικοινωνήσουν μαζί σας, κάτι που αποδεδειγμένα βοηθά στην αύξηση πελατών.
6. Προσελκύει νέους πελάτες
Η ιστοσελίδα είναι διαρκώς προσβάσιμη σε όλους τους διαδικτυακούς χρήστες που θέλουν να επισκεφθούν το γραφείο σας ακόμα κι όταν εσείς δεν θα είστε εκεί. Έτσι, διευρύνετε το πελατολόγιό σας, γιατί οι περισσότεροι κάνουν πλέον τη δική τους έρευνα και σας συγκρίνουν έναντι των ανταγωνιστών σας. Ειδικά αν η ιστοσελίδα έχει βελτιστοποιηθεί για τις μηχανές αναζήτησης και εμφανίζεται στην 1η σελίδα αποτελεσμάτων της Google, το γραφείο σας θα τραβήξει περισσότερα βλέμματα, δηλαδή νέους πελάτες.
7. Σπάει τα γεωγραφικά σύνορα
Με τη δική σας ιστοσελίδα μπορούν πλέον οι μελλοντικοί σας πελάτες να σας βρίσκουν πολύ πιο εύκολα, αφού δεν απευθύνεστε μόνο στον τόπο κατοικίας σας, αλλά σε όλο το νησί, σε όλη την Ελλάδα. Το φυσικό σας γραφείο απευθύνεται στα στενά γεωγραφικά όρια της πόλης, ενώ η ιστοσελίδα «σπάει» τα γεωγραφικά σύνορα και μεγαλώνει αυτόματα τον αριθμό των αυριανών πελατών σας.
8. Διευκολύνει την πρόσβαση των πελατών
Ένας ιστότοπος επιτρέπει την ενσωμάτωση χάρτη της Google με τη διεύθυνση του γραφείου σας. Έτσι οι (μελλοντικοί, αλλά και νυν) πελάτες σας μπορούν να έρθουν στον χώρο σας πολύ εύκολα, αφού μπορούν να καθοδηγηθούν μέσω της εφαρμογής GPS στο κινητό τους.
9. Εδραιώνει το γραφείο σας απέναντι στον ανταγωνισμό
Είναι βέβαιο ότι αρκετοί ανταγωνιστές σας έχουν ιστοσελίδα και οι δυνητικοί πελάτες σας μπορούν να τους βρουν. Το δικό σας διαιτολογικό γραφείο σίγουρα έχει την ευκαιρία να προβληθεί στο διαδίκτυο παράλληλα με τα άλλα, και μάλιστα με πολύ αποτελεσματικότερο τρόπο. Δημιουργήστε μία ιστοσελίδα διαφορετική από τις ιστοσελίδες των ανταγωνιστών σας και δείξτε στους μελλοντικούς πελάτες σας τα σημεία που ξεχωρίζετε.
Μήπως ήρθε η ώρα να ανανεώσετε την ψηφιακή σας παρουσία;
Η επαγγελματική ιστοσελίδα είναι η ταυτότητα και η βιτρίνα του διατροφολογικού σας γραφείου στο διαδίκτυο. Μια σύγχρονη ιστοσελίδα πρέπει να έχει άρτια κειμενογραφία και στρατηγικό σχεδιασμό που να αυξάνει την αξία των υπηρεσιών σας και όχι να μειώνει την τιμή τους! Καλέστε με για να συζητήσουμε για τις προοπτικές που υπάρχουν στο χώρο του διαδικτύου για το δικό σας γραφείο.
Μπορείτε να κατεβάσετε το τρίπτυχο «Σας βρίσκουν όσοι σας ψάχνουν; Έχει ιστοσελίδα το διαιτολογικό σας γραφείο;»