Γιατί αξίζει να επενδύσετε στο branding της εταιρείας σας;

Γιατί να επενδύσετε στο branding, όταν έχετε ένα σωρό άλλες προτεραιότητες να φροντίσετε; Καταρχήν, είναι σημαντικό να καταλάβετε τι είναι το branding. Ως επένδυση και περιουσιακό στοιχείο της εταιρείας σας, εφόσον γίνει σωστά, θα σας ωφελήσει για πολλά χρόνια.

1. Ελκύει την προσοχή

Η χρονική διάρκεια κατά την οποία ένας καταναλωτής θα αφιερώσει την προσοχή του σε μία πληροφορία είναι ιδιαίτερα μικρή στις μέρες μας – ειδικά αυτή των επισκεπτών μέσω διαδικτύου. Έχετε περίπου 2 δευτερόλεπτα για να πείσετε τους πιθανούς πελάτες, εάν οι υπηρεσίες σας αξίζουν ή όχι. Ένα άρτια σχεδιασμένο λογότυπο θα βοηθήσει στο να τραβήξετε την προσοχή του επισκέπτη και να επικοινωνήσετε τις βασικές αξίες της εταιρείας σας αποτελεσματικά.

2. Δημιουργεί μια ισχυρή πρώτη εντύπωση

Οι πρώτες εντυπώσεις είναι η ευκαιρία σας να επικοινωνήσετε αμέσως ποιες υπηρεσίες παρέχετε ή ποια εξειδικευμένη αγορά εξυπηρετείτε. Το λογότυπο αποτελεί την πρώτη εικόνα της εταιρείας σας, στο μυαλό των ανθρώπων που δεν την γνωρίζουν. Αυτή η εικόνα πρέπει να υπόσχεται κάτι. Είναι η εικόνα που μόνο όταν είναι μοναδική και χαρακτηριστική, μπορεί να αποθηκευτεί στο μυαλό των θεατών και ανακαλείται κάθε φορά που την ξαναβλέπουν.

3. Κατοχυρώνεται στο μυαλό

Ο στόχος του branding πέραν της πρώτης θετικής εντύπωσης που θα δημιουργήσει στα μάτια των πελατών είναι και να καθιερωθεί στο μυαλό τους την επόμενη φορά που θα το ξαναδούν. Αυτό ισχύει και offline, αλλά και online. Γι’ αυτό πρέπει να υπάρχει minimal σχεδιασμός, έτσι ώστε να μένει εύκολα στο νου. Δεδομένου ότι ένα δυνατό λογότυπο αποτελεί ένα οπτικά και αισθητικά ευχάριστο στοιχείο, έχει τη δυνατότητα να προκαλέσει θετικές αναμνήσεις – κάτι που το όνομα της εταιρείας σας ίσως από μόνο του να μην είναι ικανό να δημιουργήσει.

4. Αποτελεί τη βάση για την προβολή σας

Το επιτυχημένο branding έχει ως βασικό άξονα τη δημιουργία μιας ιστορίας με σκοπό την πρόκληση συγκεκριμένων συναισθημάτων στους πελάτες σας. Ο σχεδιασμός λογοτύπου είναι μόνο ένα μέρος του branding μιας εταιρείας, χρησιμεύει ωστόσο ως το θεμέλιο ολόκληρης της ιστορίας πάνω στην οποία θα χτιστεί το brand. Συμπληρωματικά χρώματα, εταιρική γραμματοσειρά, εικονίδια και γραφιστικά – όλα αυτά καθορίζουν την ολοκληρωμένη εικόνα του brand σας και δημιουργούν το πλαίσιο για την δημιουργία του σωστού storytelling. Τα στοιχεία της εταιρικής ταυτότητας «μεταφέρονται» σε όλες τις έντυπες (επαγγελματικές κάρτες, επιστολόχαρτα, πινακίδες, τρίπτυχα) και ηλεκτρονικές εφαρμογές (ιστοσελίδα, social media, e-mail, maps) – δημιουργώντας έτσι μια ολοκληρωμένη φυσική και ψηφιακή εικόνα.

5. (Σας) Διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό

Σε μια εποχή σκληρού ανταγωνισμού και κυριαρχίας του internet είναι δύσκολο έως ακατόρθωτο να γίνει αναγνωρίσιμη μια επιχείρηση χωρίς πρόσωπο. Ειδικά όταν βρίσκεται ανάμεσα σε ανταγωνιστικές άλλες που το διαθέτουν. Το συνολικό branding της εταιρείας σας επικοινωνεί στους πελάτες τον λόγο για τον οποίο η εταιρεία σας είναι μοναδική. Ένα σωστά μελετημένο branding μπορεί να επικοινωνήσει όλα τα σημεία διαφοροποίησής σας μέσω της κατάλληλης γραμματοσειράς και χρωματικής παλέτας.

6. Χτίζει εμπιστοσύνη

Όταν ένα λογότυπο «περνάει» ένα ξεκάθαρο μήνυμα, τότε προϊδεάζει τον θεατή να έχει υψηλές και συγκεκριμένες προσδοκίες από μια επιχείρηση. Έπειτα, όταν ο θεατής γίνεται ευχαριστημένος πελάτης, τότε δημιουργείται η επαλήθευση της υπόσχεσης του λογοτύπου και της επιχείρησης προς αυτόν. Είναι ευρέως γνωστό ότι οι πελάτες αναζητούν την συνέπεια. Καθώς η εταιρεία σας αναπτύσσεται, όλο και περισσότεροι πελάτες θα εξοικειώνονται με το λογότυπό σας. Αυτή η εξοικείωση δίνει την εντύπωση ότι η εταιρεία σας αξιόπιστη και προσιτή.

7. Τονίζει την αυθεντικότητα και προσδίδει στυλ

Όπως τα ρούχα που φοράμε δεν είναι μέρος του σώματός μας, αλλά την ίδια στιγμή δίνουν το στίγμα της προσωπικότητας και του στυλ μας· το ίδιο συμβαίνει με τις γραμματοσειρές και τα χρώματα του branding. Γιατί δείχνουν την εικόνα και την φιλοσοφία της εταιρείας σας προς τα έξω, με έναν ιδιαίτερο και χαρακτηριστικό τρόπο.

8. Αναδεικνύει επαγγελματισμό

Ο κόσμος που ενδιαφέρεται για ποιοτικές υπηρεσίες, συνήθως εμπιστεύεται εκείνους που νοιάζονται για τον επαγγελματισμό και την εικόνα τους. Αυτό το μεράκι για την εικόνα σας, αντανακλάται στιγμιαία και στον κόσμο που προσδοκά ποιότητα από αυτό. Μία εταιρική ταυτότητα που είναι επαγγελματικά σχεδιασμένη και ακολουθεί κανόνες γραφιστικής προκαλεί το συναίσθημα του σεβασμού στους θεατές της και αντίστοιχα καλλιεργεί ένα θετικό πρόσημο προσδίδοντας κύρος στην εταιρεία σας.

9. Δίαυλος επικοινωνίας με τους σωστούς πελάτες

Το σωστό branding τονίζει και παρουσιάζει όχι μόνο την προσωπικότητα της εταιρείας σας, αλλά και το μήνυμα που θέλει να βγάζει προς τα έξω. Μέσω του ύφους του branding και μετέπειτα της κατάλληλης κειμενογραφίας, μπορείτε να απευθυνθείτε στο σωστό group ανθρώπων που ενδιαφέρονται πραγματικά για τις υπηρεσίες που προσφέρετε.

Το καλό branding είναι επένδυση!


Ας κρατήσουμε επαφή.

Γιατί το καλό design είναι επένδυση!