Ποια είναι η εικόνα που βλέπουν οι μελλοντικοί σου πελάτες, όταν βλέπουν το brand σου για πρώτη φορά;
Όπως συμβαίνει και στην καθημερινότητά μας, όταν συναντάμε έναν άνθρωπο σχηματίζουμε μία πρώτη εντύπωση από την εικόνα του ―πριν καν μιλήσουμε μαζί του― έτσι συμβαίνει και στην επιχείρησή σου. Οι πελάτες που έρχονται σε επαφή μαζί σου, σχηματίζουν τη γνώμη τους πριν καλά-καλά δούνε τις υπηρεσίες σου (ή το περιεχόμενο) που έχεις να τους προσφέρεις. Έτσι, λοιπόν, όταν δούνε για πρώτη φορά το website σου, την επαγγελματική σου κάρτα, ένα τρίπτυχο παρουσίασης, τα social media, αποκτούν μία εικόνα στο μυαλό τους για το ποια είναι η επιχείρησή σου. Το θέμα είναι τι ακριβώς εικόνα σχηματίζουν τελικά. Αντιπροσωπεύει την πραγματικότητα; Τη σωστή εικόνα, βέβαια, δεν την χρειάζεσαι μόνο για να πετύχεις την άμεση πώληση, αλλά για να χτίσεις φήμη και να καθιερωθεί η επιχείρησή σου ως πρότυπο σε βάθος χρόνου. Η φωτογραφία έχει τόσο μεγάλη δύναμη στο να αναδειχθεί η εικόνα της επιχείρησής σου, που μόνο το λογότυπο δεν αρκεί.
Γιατί να επενδύσεις στην επαγγελματική φωτογράφιση;
1. Η επαγγελματική φωτογράφιση βοηθάει στο χτίσιμο του brand
Πολλοί επαγγελματίες σκέφτονται και ξανασκέφτονται το σενάριο της φωτογράφισης. Μερικοί αρκούνται σε έτοιμες ―αγορασμένες― φωτογραφίες ή τραβούν μερικές λήψεις του χώρου τους με το κινητό τους. Και, ενώ είναι απόλυτα σεβαστό να σκέφτονται τα έξοδα της επιχείρησης, είναι πιο σημαντικό να συνειδητοποιήσουν ότι οι επαγγελματικές φωτογραφίες είναι μία απαραίτητη επένδυση για το brand τους. Η επιχείρηση θα ωφεληθεί τόσο από την αναγνώριση, όσο και από την αλληλεπίδραση των πελατών.
2. Η ποιότητα των επαγγελματικών φωτογραφιών είναι ασύγκριτη
Όσο υψηλή ποιότητα και να έχει το κινητό σου, τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με την ποιότητα που παρέχουν οι επαγγελματίες φωτογράφοι.Τα εργαλεία που χρησιμοποιούν εξασφαλίζουν υψηλής ποιότητας εικόνες που προσφέρουν ξεχωριστό ύφος, σύνθεση και οπτική. Άλλωστε, ο σκοπός είναι να δείξεις στους αυριανούς πελάτες σου τα σημεία που ξεχωρίζεις: την ποιότητα και τη μοναδικότητα του brand σου. Οι σωστές φωτογραφίες θα εξασφαλίσουν τη σίγουρη επικράτησή σου κατά τη σύγκριση με τον ανταγωνισμό.
3. Με αυθεντικές φωτογραφίες εκφράζεται σωστά το brand
Ο δυνητικός πελάτης, βλέποντας μία φωτογραφία, επεξεργάζεται άμεσα τις πληροφορίες που προσπαθεί να του δώσει. Όσο πιο αυθεντικές και αντιπροσωπευτικές, τόσο πιο αποτελεσματικές. Το στυλ των φωτογραφιών σου πρέπει να έχει συνέπεια και να παρουσιάζεται σε όλα τα κανάλια του marketing που χρησιμοποιείς (έντυπα, ιστοσελίδα, social media). Ωραίες και οι αγορασμένες φωτογραφίες από φωτοτράπεζες, αλλά δεν είναι αυθεντικές, γιατί απλούστατα δεν εμφανίζουν εσένα και το χώρο σου.
4. Η επαγγελματική λήψη εξυπηρετεί το στόχο σου
Εσύ, ο φωτογράφος και ο σχεδιαστής οπτικής επικοινωνίας συζητάτε αρχικά τους στόχους της φωτογράφισης. Ο σχεδιαστής οπτικής επικοινωνίας θα καταλήξει στη συνέχεια, σε μια ιδέα που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες σου και ο φωτογράφος θα την υλοποιήσει. Οι εικόνες που θα λάβεις θα είναι αυτές ακριβώς που θα χρησιμοποιηθούν στην ιστοσελίδα ή σε καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την προβολή του brand σου, προκειμένου να εξυπηρετήσουν άριστα το σκοπό που τέθηκε εξαρχής.
Περιττό έξοδο ή επένδυση;
Μπορεί, λοιπόν, να θεωρείς σημαντικό κόστος την επαγγελματική φωτογράφιση, ωστόσο δεν είναι κόστος, αλλά απαραίτητη επένδυση για να οδηγηθούν όλες οι προωθητικές σου ενέργειες σε επιτυχημένα αποτελέσματα. Στη Motan Graphic Design αναγνωρίζουμε την αξία των σωστών φωτογραφιών γι’ αυτό και συνεργαζόμαστε με καταξιωμένους επαγγελματίες φωτογράφους.